Rejestracja Telefoniczna

Rejestracja Telefoniczna
0 10 czerwca 2015
rejestracja_telefonicznaREJESTRACJA TELEFONICZNA
1. Z rejestracji telefonicznej skorzystać mogą:
  • Wszyscy pacjenci posiadający Historię Choroby w Dolnośląskim Centrum Onkologii,
    znajdujący się w komputerowej  bazie danych.
  • Pacjenci, w stosunku do których obowiązuje odrębny tok postępowania:
    pensjonariusze Zakładów Karnych i Aresztów Śledczych

 

2. Rejestratorka  medyczna:

  • ustala pierwszy wolny termin, ewentualnie przybliżoną godzinę wizyty w wybranym gabinecie konsultacyjnym
  • dokumentuje, zapisuje według kolejności zgłoszeń telefonicznych,
  • dane w Księdze Rejestru Pacjenta (imię i nazwisko, nr PESEL)
  • udziela informacji o konieczności potwierdzenia w gabinecie
    lub w rejestracji  aktualnego  dokumentu uprawniającego do bezpłatnych świadczeń medycznych.
  • informuje o miejscu wizyty lekarskiej (budynek, piętro,  nr gabinetu)
  • informuje o konieczności zabrania ze sobą aktualnej dokumentacji medycznej
    (Karty Informacyjne, wyniki badań, itp.)

 

3. Zespół rejestratorek przygotowuje Historię Choroby w przeddzień wizyty pacjentów i dostarcza do wyznaczonego gabinetu.

Posted in Szpital by Oleksandr Stepanets
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support