Wrocław dnia 14.04.2016 r.
Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
53-413 Wrocław ,pl. Hirszfelda 12
Ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na sprzedaż wraz z demontażem środka trwałego stanowiącego własność Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu.
1. Przedmiotem przetargu jest sprzedaż wraz z demontażem :
Przedmiotem przetargu ,pisemnego jest sprzedaż wraz z demontażem środka trwałego, którym jest aparat RTG do zdjęć ze stołem z pływającym blatem i zawieszeniem sufitowym lampy typ MULTIX TOP P firmy SIEMENS rok prod. 2007 rok instalacji 2007 nr seryjny 1212 nr inwentarzowy TIV 40-2/5 wraz z systemem ucyfrowienia RTG typ FCR CAPSULA XL oraz stojakiem Buckyego VERTIX o wartości rynkowej 61.595,87 zł brutto wartość księgowa 0,00 zł ( umorzona.)
- aparat RTG jest sprawny .
- oferent na własny koszt wraz demontażem zobowiązany jest do wyprowadzenia z pomieszczenia, załadunku i transportu aparatu z DCO najpóźniej w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
2. Oferta powinna zawierać:
- oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia
- dane o oferencie: nazwę i siedzibę, NIP, lub imię i nazwisko i adres zamieszkania
- proponowaną cenę za przedmiot przetargu 61.595,87 zł
- (nabywca jest zwolniony z podatku VAT)
- przed przystąpieniem do przetargu uczestnik jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5% ceny wywoławczej na konto Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu Bank Zachodni 35 O/Wrocław nr 57150017931217900075280000.
- do oferty załączyć kserokopię wniesionego wadium potwierdzone za zgodność z oryginałem
3.
- wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu lub jego unieważnieniu, jednak nie później niż trzy dni robocze od dnia zakończenia lub unieważnienia przetargu
- wadium wpłacone przez oferenta ,którego oferta została wybrana zalicza się na poczet ceny nabycia środka trwałego
- jeżeli oferent którego oferta została wybrana odmówi zawarcia umowy, wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
4.
- nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę nabycia aparatu RTG lub najpóźniej do dnia podpisania umowy kupna –sprzedaży
- umowa kupna-sprzedaży zostanie zawarta nie później niż 7 dni od dnia zawiadomienia oferenta o wyborze jego oferty
- aparat RTG jest dostępny dla nabywcy nie wcześniej niż dzień po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży
5. W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę Sprzedającemu przysługuje prawo do kontynuowania przetargu i wezwania oferentów do złożenia ofert dodatkowych
6. Wszelkie informacje, formularze oferty oraz projekt umowy można pobierać w siedzibie ogłaszającego przetarg w Dziale Eksploatacji i Logistyki IV piętro pok. 410 do dnia 29.04.2016 r. do godz. 9°°( tel :71 /36-89-230)
- oferenci zainteresowani wzięciem udziału w przetargu w dniu pobrania formularza ofertowego zobowiązani są do dokonania wizji aparatu RTG
7. Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaakceptowany projekt umowy oraz protokół z dokonanej wizji aparatu
8. Oferty należy składać do dnia 29.04.2016 r. do godz. 10°° w formie pisemnej na formularzach udostępnionych w siedzibie ogłaszającego przetarg (pok. 410 bud. H) w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta na kupno wraz z demontażem aparatu RTG
9. Sprzedającemu przysługuje prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn
10. Oferty nie spełniające powyższych warunków lub złożone po terminie podlegają odrzuceniu
11. Termin związania z ofertą wynosi 14 dni od daty składania ofert
12. Komisja przystąpi do rozstrzygnięcia przetargu w dniu 29.04.2016 r. o godz. 10³° w siedzibie ogłaszającego przetarg.